Fijne Feestdagen!! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Annelieke Graaf - WaarBenJij.nu Fijne Feestdagen!! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Annelieke Graaf - WaarBenJij.nu

Fijne Feestdagen!!

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

25 December 2014 | Verenigde Staten, Orlando


Lieve luitjes in Nederland,

Ja het is weer zover, nee dit keer bedoel ik niet dat het tijd is voor een verhaaltje. Ik bedoel meer dat het weer Kerst is! Ik wens iedereen hele fijne feestdagen toe en alvast een gelukkig nieuwjaar.
Samen met mijn mede Nederlandse studenten hebben we een filmpje gemaakt voor alle familie en vrienden in Nederland om toch even een keer iets anders speciaals te doen dan een kerstkaart, maar om jullie toch fijne feestdagen te wensen. Op youtube is hij te bezichtigen en dit is de link!
Veel kijk plezier en fijne feestdagen nogmaals!

https://www.youtube.com/watch?v=onwNUvi0wGk&feature=youtu.be

Liefs,
Annelieke

P.S. Dit betekent niet dat ik niks heb meegemaakt de afgelopen 2 weken. Snel genoeg krijgen jullie weer wat leesvoer van mij!

  • 30 December 2014 - 14:39

    Liesbeth:

    Voor jou een fijne jaarwisseling!! En straks een goede reis terug naar Nederland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelieke

Actief sinds 25 Jan. 2010
Verslag gelezen: 600
Totaal aantal bezoekers 65387

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 08 Januari 2015

Stage in Walt Disney World

05 December 2011 - 06 Mei 2012

Stage in Disney

23 April 2010 - 05 September 2010

Stage Le Pommier!

Landen bezocht: