Nog 3 dagen te gaan! - Reisverslag uit Vught, Nederland van Annelieke Graaf - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen te gaan! - Reisverslag uit Vught, Nederland van Annelieke Graaf - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen te gaan!

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

11 Juli 2014 | Nederland, Vught


Daar is ze weer!!

Ik ga weer op stage. Dit keer doe ik het toch nog iets groter dan voorgaande stages. Komende maandag 14 juli vertrek ik namelijk naar de andere kant van de oceaan, Amerika. Mijn stageadres bevindt zich in Orlando... en inderdaad jullie raden het al goed... Walt Disney World!

Voor mijn HBO studie moet ik een stage gaan lopen van een half jaar. Ik ga van Frankrijk naar Amerika dit keer. Het kost een hoop papierwerk om Amerika binnen te komen en er zijn al flink wat bomen gesneuveld hiervoor. We hebben heel wat formulieren moeten invullen en mails moeten beantwoorden. Maar nu is het zover... alles is geregeld en mijn visum is binnen en ik ben klaar om te gaan!

Nja... almost! Het enige wat nog moet gebeuren is mijn koffer inpakken. Dit zal wel wat moeite kosten. Ik ga met het vliegtuig en we mogen máár 23 kilo meenemen. Hoe gaan we dat doen? Wat laten we thuis en wat nemen we mee? Alle tips zijn van harte welkom! :)

Komende maandag 14 juli zal ik vanaf Schiphol vliegen richting Detroit. Daar maak ik een overstap en vlieg ik verder naar Orlando. Het vliegtuig zal gaan om 10:25 uur vanaf Schiphol en ik zal aankomen 18:08 uur (lokale tijd) in Orlando. Op dat moment zal het in Nederland 00:08 uur zijn. We zullen namelijk een tijdsverschil hebben van 6 uur.

Ik ga maar snel eens beginnen met inpakken en ik hou jullie op de hoogte van mijn avontuur in Amerika.

Liefs
Annelieke

  • 11 Juli 2014 - 16:47

    Cynthia:

    Heeeeel veel plezier Annelieke tijdens je stage in Amerika. Maar jou een beetje kennende, zal dat wel lukken. Geniet ervan

  • 11 Juli 2014 - 17:00

    Cas:

    Haay annelieken, ik wil je nu alvast heel veel succes wensen.
    Maar dat komt vast goed. Voor jou koffers heb ik geen tips helaas.
    Echt super gaaf dat je daar heen mag. Dus ga er ook maar lekker van genieten.
    Heel veel groetjes van Cas xxx

  • 11 Juli 2014 - 19:00

    Opa Jan:

    een tip om koffer in te pakken NIET alles op één hoop, maar laag voor laag inpakken en alle hoeken gebruiken.
    Je zult zien dat je veel mee kunt nemen.

    we volgen je
    liefs opa

  • 11 Juli 2014 - 20:23

    Mikie:

    Liekske!!

    Alvast heel veel succes gewenst voor in Amerika! Geniet ervan en we houden zeker contact!

    XxX Mikie

  • 11 Juli 2014 - 22:12

    Preus&co:

    Veenendaal calling...any contact with Vught....?????? koffer-inpak-advies: alléén nederlandse dingen:
    stroopwafels-haagse hopjes-drop+drop+véél drop+ een enkel stuk roodwitblauw én oranje kleding, de rest wat je nog mocht hebben kun je daar ook kopen...Verder draag je toch verkleedkleren ...of te wel je Disney-uniform, dus wat zul je moeilijk doen en overgewicht riskeren...brrr duur!!!!Alle gekheid op een stokje...wat leuk dat je ons informeert van deze reis en we wensen je een mooie tijd, kijk om je heen en geniet, sla alles op, op je eigen harde schijf en toitoitoi.Een hartelijke groet en een schelfse knuffel hamamajo

  • 12 Juli 2014 - 09:27

    Ingrid:

    Hey Annelieke,
    Wat ontzettend gaaf zeg!! Ik dacht je gaat weer naar Parijs maar nu ga je helemaal naar Orlando..
    Dit jaar voor jou geen jeugd aktief dan?
    Wij wensen jou iig heel veel plezier daar in de states en wij zullen jouw reisverslagen met veel belangstelling volgen.
    Groetjes René & Ingrid en een dikke knuffel van de jongens

  • 12 Juli 2014 - 17:00

    Thijs:

    Dat wordt echt genieten!

  • 12 Juli 2014 - 19:21

    Annemarieke:

    Beste Annelieke,

    Maak er een mooie en goed stage van. Heel veel plezier, alhoewel het ook denk ik, heel hard werken zal zijn.! Geniet van alles en tot ziens!

    Groetjes, Annemarieke

  • 12 Juli 2014 - 21:10

    Giny Kleijer:

    Lieve Annelieke,
    Heel veel succes, maak er iets van. Jou kennende lukt dat wel.
    Veel sterkte met inpakken van je koffer..
    Liefs oma

  • 13 Juli 2014 - 12:10

    Marlon :

    Lieve zus, succes en heel veel plezier in Disney-Orlando.
    We houden contact en veel succes met je koffer.
    Ik zou wel in je koffer willen hoor en dan kan ik meegaan.
    Doe de groetjes aan Mickey en minnie mouse.
    Xxx marlon

  • 13 Juli 2014 - 22:17

    Erik:

    Lieve Kieke,

    Koffertje al gepakt? Neem zo weinig mogelijk mee, hoef je ook niets in te voeren. Allstars zijn goedkoper in USA. Ga lekker genieten overseas en vergeet niet te studeren hè? Goede reis en ik mis je nu al.
    Dikke zoenen D&E (geen koffiemerk)

  • 14 Juli 2014 - 22:50

    Nienke Nieboer:

    Héééél veel plezier lieve Annelieke!!

    Heel gaaf dat je dit mag doen, ik wens je ontzettend veel plezier en mooie momenten!!

    xxx Nienke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelieke

Actief sinds 25 Jan. 2010
Verslag gelezen: 553
Totaal aantal bezoekers 65398

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 08 Januari 2015

Stage in Walt Disney World

05 December 2011 - 06 Mei 2012

Stage in Disney

23 April 2010 - 05 September 2010

Stage Le Pommier!

Landen bezocht: