Aangenomen & Voorbereiden! - Reisverslag uit Vught, Nederland van Annelieke Graaf - WaarBenJij.nu Aangenomen & Voorbereiden! - Reisverslag uit Vught, Nederland van Annelieke Graaf - WaarBenJij.nu

Aangenomen & Voorbereiden!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

26 Januari 2010 | Nederland, Vught

Hallo allemaal!

In April ga ik naar Frankrijk voor 5 maanden om daar stage te lopen op camping Le Pommier in het animatie team. Ik ben van de week aangenomen en ga er samen met Anne, een klasgenootje, heen. We hebben er al super veel zin in. We vertrekken 23 April met de trein richting de Ardèche naar het plaatsje Villeneuve-de-berg daar waar de camping ligt.

Dit is het nieuws tot nu toe, als ik meer nieuws heb dan horen jullie het!

Groetjes,
Annelieke

  • 26 Januari 2010 - 09:54

    Anne Thijssen:

    Jaaahh! Wij gaan op stage!, Wij gaan op stage! Woehoeee!

    Liefs x Anne

  • 26 Januari 2010 - 10:47

    Masja:

    Super super leuk! ik ga je zeker volgen! veel succes!

    liefs

  • 26 Januari 2010 - 16:05

    Felicia Vervloet:

    tuurlijk ga ik je volgen :) ik wens jullie allebei heel veel plezier daar en succes !
    hopen op een leuke stage !

    liefs felicia <3

  • 26 Januari 2010 - 18:07

    Chelsea Schrager:

    Jeeej zo kunnen we elkaar op de hoogte houden van onze avonturen op stage!:D

    xx Chelsea

  • 26 Januari 2010 - 19:57

    Stephaniee:

    Schat,

    heel veel plezier en succes! Ik hou je zeker in de gaten! En ik zal je ook zeker missen:(!

    Heel veel plezier!
    Succes!

    Kusje!(L)

  • 26 Januari 2010 - 19:57

    Markske:

    Heeeee Tof!

    Ik ga jullie zeker volgen hoor!! :D

    Ben echt benieuwd naar de ervaringen!

    XXX Mark

  • 26 Januari 2010 - 21:51

    Corinne:

    Ontzettend leuk voor je.
    Heb me aangemeld om je reisverslag te volgen.

    Tot de eerstvolgende verjaardag.

    Groetjes en voor straks heel veel plezier

  • 27 Januari 2010 - 08:20

    Ingrid:

    Tof voor je!!
    Kan me voorstellen dat je er onwijs veel zin in hebt!! Roge & Finn zullen je wel gaan missen..Maar we gaan je zeker volgen xx

  • 01 Februari 2010 - 16:05

    Martin:

    Lekker hoor vijf maanden naar frankrijk. Gezellig het animatiewerk verzorgen heerlijk. Lijkt me fantastisch om te doen. Had ik ook kunnen doen, maarja ik doe een iets andere studie, waardoor dat niet helemaal uitkwam. Maar ik ga je zeker instegaten houden. VEEL PLEZIER DAAR!!! Maak er een fantastische tijd van.


  • 02 Februari 2010 - 15:41

    Marcella:

    Zo, ik heb mij ook aangemeld voor je site, ik ga je zeker volgen, ben benieuwd hoe je het daar gaat vinden!

    Liefs, Marcella

  • 10 Februari 2010 - 09:41

    Matthijs Wijgers:

    Hee Annelieke,

    Hoe is het met jou? 5 maanden in Frankrijk?? Goed bezig meid.

    Ik zit nu in Australië te genieten van de zon. Maar jij gaat pas als ik al terug ben. Misschien kunnen we elkaar tussendoor nog wel even zien...

    Succes met voorbereiden!!!
    Liefs Matthijs

  • 01 April 2010 - 10:49

    Lilian:

    Hee ZUsie(L)
    Ik hoop dat je heel veel plezier hebt Daar!! Mag ik me waveborad nou meenemen? Ik ga je missen!;( Maar als jij weg gaat ben ik wel over 8 dagen jarig!!:D
    Ik kom je opzoeken in Mei & Juni!
    (wat wil je voor je verjaardag?)

    XxxJe Zusie!Liel(K)

  • 10 April 2010 - 17:14

    De Voortjes:

    Hallo Annelieke,

    Je kent ons niet maar wij zijn de allerliefste tante en nichtjes van je reismaatje Anne! We willen jullie een super gezellige stage toewensen! Je zult ons misschien nog wel tegenkomen op Le Pommier!

    Veel plezier Isa, Tess en Rianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelieke

Actief sinds 25 Jan. 2010
Verslag gelezen: 455
Totaal aantal bezoekers 65513

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 08 Januari 2015

Stage in Walt Disney World

05 December 2011 - 06 Mei 2012

Stage in Disney

23 April 2010 - 05 September 2010

Stage Le Pommier!

Landen bezocht: