Bijna!! - Reisverslag uit Vught, Nederland van Annelieke Graaf - WaarBenJij.nu Bijna!! - Reisverslag uit Vught, Nederland van Annelieke Graaf - WaarBenJij.nu

Bijna!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

09 April 2010 | Nederland, Vught

Hallo allemaal!

Eindelijk is het bijna zover! Om precies te zijn ga ik over 2 weken richting Frankrijk voor 5 maanden.

Vorige week ben ik met school al voor een weekje naar het zuiden van Frankrijk geweest. We hadden een super leuke excursie week met alle 2e jaars recreatie klassen. In Frankrijk was het op dat moment al heerlijk weer. In een dag tijd zijn we al een beetje verkleurd :D Dat moet dus dadelijk 5 maanden in Frankrijk wel goed komen!

Ik ben bezig met de laatste dingetjes te regelen. Er komt meer bij kijken dan ik had gedacht, maar het is al bijna allemaal gelukt!

De examens zitten er nu ook echt allemaal op. Woensdag heb ik de laatste gehad en nu is het wachten op de uitslag.
En dan nu...op naar het uitzwaaifeest! :D

Dit was het voor nu.

Groetjes,
xxx
Annelieke

• 10 April 2010 - 10:06

Corinne:

We zullen je reisverslagen volgen en zijn zeker aanwezig op het uitzwaaifeestje.
    Zakje drop meenemen ?

• 14 April 2010 - 15:28

Stephanie:

Dametje!
    Ik zie dat je er veel zin in hebt! Gelukkig.
    Ik zal je wel gaan missen komende JAweek:(! Maar niet getreurd ik hou je op de hoogte en laat je alle foto's zien als je terug bent!
    Natuurlijk hoop ik dat je het erg naar je zin gaat hebben. En ons niet te veel zal gaan missen.
    Dan rest mij noh een ding:

Lieve schat, veel plezier, maak er wat moois van!

Ik zie je zondag, met een Hollands pakketje (uiteraard(A))! En een hele leuke verrassing! (Al zeg ik het zelf) ;)

Tot zondag! X

• 19 April 2010 - 21:02

Amy Van Kasteren:

meisje,
    hoe was het op je uitzwaaifeest?
    sorry dat ik niet kon komen.
    maar ik zal wel aan je denken als je op stage bent! voor jou is het al snel.
    spannend hoor;).
    heeeeeeeeel veel plezier!
    kusssX Amy

• 24 April 2010 - 07:35

Masja:

veilig aangekomen?veel succes meid!

liefs