Koud!! Brrr! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Annelieke Graaf - WaarBenJij.nu Koud!! Brrr! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Annelieke Graaf - WaarBenJij.nu

Koud!! Brrr!

Door: Annelieke

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

06 Februari 2012 | Frankrijk, Parijs

Hey!

Hier weer even een berichtje uit Frankrijk van mij!
Ondertussen is de winter dan toch echt aangebroken. Koud!! Het is niet normaal!! Maar alsnog vind ik dat we niet mogen klagen om 2 redenen. Ten 1e omdat de winter nu pas is begonnen. Eind januari/begin februari. Het had erger gekund natuurlijk! Ten 2e er ligt hier (nog) geen sneeuw. Afgelopen vrijdag heeft het hier 's avonds voor het eerst gesneeuwd. Maar de volgende dag toen ik wakker werd was het alweer verdwenen. Maar koud zeg!! Asjemenou niet normaal!
Ik ben op het werk ook 2x zo dik. Want ik draag: een hempje of t-shirt, daarna mijn thermo shirtje, blouse, gilletje, een vest of trui van mijzelf, een vest van Disney en daar over heen mijn jas. Nou dat zijn 7 lagen als ik me niet vergis. Verder heb ik 3 paar sokken aan en een legging, trainingsbroek of spijkerbroek en dan nog mijn pantalon. Dus dat zijn ook 3 lagen. 's Ochtends en 's avonds duurt het ook altijd even voordat ik aan of uitgekleed ben :) Ik heb ook een prachtige muts van Disney, die ik nooit opzet, maar sinds afgelopen week elke dag toch op heb omdat mijn oortjes het niet aankunnen anders.

Verder zijn mijn dagen totaal niet bijzonder! Het ligt aan je collega's waarmee je bent die dag. Het wordt wel beetje bij beetje leuker met sommige collega's. Met de één ga je natuurlijk meer om dan met de ander. Het mooie is wel dat sommige Nederlands willen leren. Dus kom je 's ochtends binnen krijg je 2 kussen en vragen ze niet ça va? maar hoe gaat het?

Malou is vorige week uit Nederland bepakt en bezakt terug gekomen. Vandaag toen we thuis kwamen hadden we een nieuw huisgenootje gekregen, Laura en ze komt uit Nederland! Gaat hier net als ik stage lopen de komende 5 maanden alleen als receptioniste. Hele leuke en gezellige meid! De komende week komt mijn leraar even kijken hoe het hier gaat en heb ik een stage gesprek en 's avonds gaan we lekker uiteten! Een paar weken geleden is op zondag een collega/vriend van de Efteling naar Disney gekomen en lekker een dagje Disney gedaan! Was heel gezellig en leuk!

Verder is er niet veel gebeurd ofzo hier dus om nog wat te kunnen lachen zal ik er een echte Annelieke actie erin gooien.
Vandaag hadden we dan de goodmorning show, deze stopte bij het kasteel voor en alle personages eruit etc. etc. Toen vroeg een man aan mij of Minnie er bij was. Ik zeg ik weet het niet heb haar niet gezien nu maar de vorige show zat ze er wel bij dus kan best dat de komende show ze er wel weer bij zit. Oow is er nog een volgende show vandaag? Ja ja zeker. Hoelaat dan? Om kwart over 1. Kijkt die man op zijn horloge en zegt uhmm..maar dat is nu! Oepsiee nou uhm dan is de volgende show morgen haha. Achja zo maak je nog eens wat mee met de gasten of met jezelf! :D

Dit was het weer voor nu! Als er nog nieuws is in Nederland laat me dan iets weten via de mail of post of per telefoon ofzo. Het is namelijk altijd leuk om iets te horen uit Nederland!

Groetjes!!
xXx

  • 07 Februari 2012 - 07:23

    Mike:

    Liek!! Fijn om te horen dat het toch beetje bij beetje iets leuker wordt!!

    Nog maar ff en dan ben je klaar joh;) ben benieuwd naar da gesprek met je school!

    Je kijkt trouwens op die foto met gipetto wel boos zeg haha!!

    Veel plezier nog daar liekske!!

    Xxx Mikie

  • 07 Februari 2012 - 07:31

    Annemarieke:

    Hoi Annelieke,

    Leuk om je verslag te lezen. Het zal wel niet superdruk zijn met die kou. Nou hier in nederland slaat de koudekoorts toe hoor. Dus de Elfstedenkoorts. Komt ie er wel of komt ie er niet. Alle praatprogramma's staan er weer bol van. Bij de journaals is het momenteel het eerste item.

    Dus als je het over koud hebt, dat is het hier dus echt!!

    veel plezier en ik hoop dat het nieuwe meisje ook weer voor extra gezelligheid zorgt. Maar jij bent er toch wel goed in om even de boel op stelten te zetten.

    Groetjes weer en tot het volgende verslag.

    annemarieke

  • 07 Februari 2012 - 07:46

    Karin Hegeraat :

    Hoi Annelieke, nou troost jezelf hier is het ook berenkoud! Maar ik heb een geluk
    ik hoef niet de hele tijd aardig te doen met een bevroren gezicht en tenen!

    Vanaf volgende week wordt er weer dooi verwacht. Dus nog eventjes doorbijten!
    Fijn voor je dat er een leuk Nederlands meisje is gekomen, kletst toch gemakkelijker.

    Groetjes van alle Hegeraatjes

  • 07 Februari 2012 - 14:39

    Opa :

    lees ik het goed, 7 lagen kleren aan dan nog herkenbaar zijn voor iedereen?
    het wordt tijd dat het weer in disney omslaat zodat je voor ons ook weer herkenbaar bent.
    ik hoop dat je nog vele "annelieke" acts meemaakt en ons ook laat lachen, want dat zegt heel veel over je vrolijkheid en daar blijf je gezond bij.
    we kijken uit naar de volgende "act" en horen gaarne van je.
    veel liefs xxxxxxxxxxx

  • 07 Februari 2012 - 15:05

    Marlon:

    Heey anne.
    alles goed?
    leuk om te horen dat daar alles goed gaat.
    nou geluksvogel hier ligt kei veel sneeuw.
    en het is bere glad.
    verder is het koud en komt de elfstedentoch of niet?
    leuk voor je dat er een nieuw meisjes uit nederland erbij is gekomen.
    en er mag weer snel een nieuw bericht komen hoor.
    nou het bericht was weer op z,n annelieke,st
    nou verder succes en laat maar weer wat grappen komen van jou.
    nou succes verder met je leraar van school.
    Dikke Kus Xxxxxxx Marlon. :D :P :) XD

  • 07 Februari 2012 - 15:39

    Corinne "Ravenstein":

    Hoi Disneyfiguur, je blijft herkenbaar, ook al draag je tig lagen kleding. Je hebt gelijk, kleed je maar goed aan. Als ik zie hoe Maarten smorgens wegfietst !! We hebben nu afgesproken bij -10 brengen we hem naar school. Anders krijgen ze daar een Pinokkio uit Ravenstein. De sneeuw valt hier erg mee, maar op de gracht voor ons huis kunnen de jongens lekker schaatsen. Dolle pret !! Veel plezier nog ...

  • 08 Februari 2012 - 14:27

    LILIAN:

    hee lieke, leuk haha :p
    Ken je al een beetje frans ?
    Doeiigxxxx

  • 15 Februari 2012 - 00:10

    Preus&co:

    gelukkig hebben we nog een opa die ff langskomt en vertelt hoe het met je gaat....ik heb dit berichtje dus hélemaal gemist...dom en grijs :-)
    Maar hopelijk gaat het weer een beetje , gaat de kou weg krijg je regen..ik weet niet wat fijner voor jou is. Ik heb liever de kou, maar ja hoef ook niet de hele dag buiten te zijn. Bartlehiem was geweldig maar helaas geen norenervaring, misschien toch op een stil slootje nog eens proberen...hé óp naar het voorjaar en alle zonneschijn en voor je het weet, ben je weer in het land!
    veens groetje, hamamajo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelieke

Actief sinds 25 Jan. 2010
Verslag gelezen: 570
Totaal aantal bezoekers 65436

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 08 Januari 2015

Stage in Walt Disney World

05 December 2011 - 06 Mei 2012

Stage in Disney

23 April 2010 - 05 September 2010

Stage Le Pommier!

Landen bezocht: