Laatste weekjes - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Annelieke Graaf - WaarBenJij.nu Laatste weekjes - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Annelieke Graaf - WaarBenJij.nu

Laatste weekjes

Door: Annelieke

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

20 April 2012 | Frankrijk, Parijs

Hallo allemaal!

De laatste weekjes zijn begonnen. Het gaat nu opeens wel heel snel. Raar is dat. Komt vast ook omdat het een stuk leuker en gezelliger is.
Maar goed.. Hoe is het daar in NL? Hier is het allemaal prima. Op het weer na. In maart is het zo 25 graden en nu is het opeens de helft minder. Het weer is ook raar want de ene keer schijnt de zon en de andere kee regent het pijpenstelen. Zo was het gisteren dat mensen op de parade zonder jas aan het werk waren omdat het lekker warm was met de zon en opeens komt uit het niets een hele grote regenbui dus iedereen harstikke nat weer. ( ik lekker niet want ik was onderweg naar huis hihihi :D )
Afgelopen weken is het alles behalve rustig geweest. Mijn werktijden verschillen heel erg. De ene keer begin je rond 9uur en de andere keer pas om 3 uur 's middags. Ik vind late diensten het fijnste. Dit komt nu opeens doordat de show Dreams er is.

Op zaterdag 7 april zijn Remco, Mike & Joyce naar Disney gekomen voor een dagje. We hebben veel gedaan en een leuke gezellige super dag gehad en om 7uur heb ik ze weer uitgezwaaid :D

Donderdag 12 April was Disney echt 20 jaar! We hadden een Flashmob van te voren geoefend en die dag heb ik meegedanst. Het was heel leuk. Hij is te vinden op youtube. Dit is de link.. http://www.youtube.com/watch?v=mreiFssNkdE
Het was een hele leuke lange dag. We moesten er 's morgens half 8 al zijn om te verzamelen en 2x te oefenen. Om kwart voor 10 dansten we dan echt de flashmob. Ik zelf begon pas om 3uur 's middags. De hele dag waren er heel veel extra shows. Komt op het einde nog een Duitse familie naar mij toe. Ik wist eerst niet dat ze Duits waren want ze praatten Engels. Waar is de parade om 20:15. Ik zeg er is geen parade om 20:15.Er is wel een kleine dans show met Mary Poppins. Ow maar wat is dit dan. Ik zeg dat is Dreams om half 10 begint deze. Maar ze hadden kleine kinderen en wisten niet wat te doen ik zeg nou Dreams is elke dag maar deze andere shows allemaal alleen vandaag. Ze snapten alleen niet waarom want die vrouw sprak niet zo goed Engels. Dus ik zeg op z'n half Duits/Nederlands deze zijn er alleen omdat Disney vandag 20 jaar bestaat en dus Jarig is. Oooow nu snap ik het zegt ze. Is dat vandaag???? Ik zeg u bent al 8uur in het park en u komt daar nu pas achter. Ja we dachten al waarom zijn al die camera's er enzo. Dat was wel een leuke vrolijke dag.

Afgelopen weekend ben ik met Laura even op en neer gereden naar Nederland. We hadden beide vrijdag,zaterdag én zondag vrij. Dus vrijdag morgen rond half 10 waren we onderweg naar NL. Om 2uur kwamen we in Vught aan en hebben we een lekker weekendje thuisthuis. Zondag middag om 5 uur zijn we weer terug gereden naar Frankrijk. :D

Deze week had ik vroege diensten. Vandaag helemaal, half 8 tot kwart over 3. 's Avonds heb ik dan ook elke keer wat gedaan. Afgelopen dinsdag ben ik met een collega naar de musical Mamma Mia geweest in Parijs. Het was heel leuk om de musical in Frankrijk te zien. Virginie bleef even kletsen want ze had daar gewerkt en kende een aantal mensen. Dus ik keek een beetje om me heen. En ik zag een man die ik wel herkende. Ik denk het zal wel ik zit in Frankrijk bij een franse musical dat kan dus echt niet. Ik bleef kijken en denk ja hij lijkt er toch wel heel veel op. Ik keek nog eens en nog eens en die man draait zich helemaal om en ik zeg op z'n frans DAT IS EEN BN'er. Ik dacht, dat snappen ze natuurlijk niet, dadelijk denken ze dat ik de BN koekjes bedoel, dus ik verbeterde me naar een Bekende Nederlander. :D Dus ze moesten lachen dat ik zo verbaasd was. Ik zeg vind je het gek. Ik zit in Frankrijk bij een Franse musical!!! Komt hij aangelopen en ik weet dat Marlon hem helemaal leuk vindt dus ik denk als ik nu ga zeggen dat ik hem gezien heb dan geloven ze me nooit dus ik moet wel vragen voor een foto. Dus ik ben op de foto gegaan met André van Duin!! :D
Nou hoorde ik van Virginie dat de productie van Joop van den Ende is. Er was een bij en die leek wel op de vrouw van Joop van den Ende. Ik zal de foto erbij voegen anders geloven jullie mij ook niet :P

Verder heb ik andere avonden met collega's wat gedronken Sommige beseffen nu dat ik echt nog maar kort er ben. Ik ben ook van de week naar de Ikea geweest met Tess. Tess is een nieuwe Nederlander die ook bij Guest Flow werkt. Was super grappig :D Tess had de auto helemaal vol gemaakt met een kast en doucherekjes en nog veel meer. Ik had een kaarsje gekocht. :P Komt bij de uitgang een man naar ons toe en zegt. Ik heb een busje dames. Wij zeggen zo: Ja en wij hebben een auto. Ja maar past dat er wel in ik breng het wel naar jullie met mijn busje. Nee hoeft niet onze auto is groot. Oow heb je een grote auto? Ja een heeeelee grote en daar past toch veel in Au revoir!! En we zijn weggelopen :P

Wat heb ik nog in het vooruitzicht...leuke dingen uiteraard!! Maandag ga ik naar park Asterix een ander attractie park hier in de buurt. Dinsdag komen opa,oma, mama en Marlon een dagje naar Disney. En de alleraller laatste dag komen Joalien en mijn oom ook even dagje Disney doen met mij. Kortom nog genoeg te doen de laatste 2 weken :D

Ik zeg geniet nog van de rust want voor je het weet is deze mademoiselle weer in Nederland!!

Groetjes!
Lieke

  • 20 April 2012 - 16:28

    Liesbeth Spohr:

    Hoi Annemlieke,

    Geniet nog van deze twee weken!!
    En tot ziens in het Brabantse land

  • 20 April 2012 - 20:09

    Preus&co:

    hoi annelieke...die BN'er zal wel"raar" opgekeken hebben : een leuke hollandse griet in/bij een franse musical :-) fijn dat het aftellen nu begonnen is, maar anderszijds...is het wellicht ook meegevallen en heb je toch ook weer allerlei leuke gekke dingen meegemaakt. Geniet van de laatste weekjes en de gezellige bezoekers die nog komen...voor je het weet ben je weer thuis en verlang je weer naar "douce france"
    hartelijke groet vanuit het Veen.hamamajo

  • 21 April 2012 - 08:01

    Corinne "Ravenstein":

    Bonjour mademoiselle,

    Verstond Andre van Duin jouw franse uitroep dat hij een BN-er was? Zal anders wel vreemd opgekeken hebben.
    Had je nog veel meegekregen van de kids van Voice of Holland, of heb ik die tekst van jouw gemist? Nog veel plezier de laatste dagen, en zo te lezen zal dat wel lukken.

    Tot in Vught XXX

  • 21 April 2012 - 13:49

    Cynthia Mourik:

    Hoi Annelieke,

    Nou dat is inderdaad voorbijgevlogen, die stage van jou. Zo kanfotografeert René je in Vught en zo ben je weer terug en sta je straks op de foto bij Guus. Nog veel plezier de laatste paar dagen en geniet van de vrijheid die je nu hebt. Trouwens wel leuk dat je André van Duijn hebt ontmoet en op de foto staat met hem.

    Tot gauw.

  • 21 April 2012 - 17:38

    Helene:

    Hoi Annelieke,

    Leuk om weer eens wat over je belevenissen te lezen. Wat gaat de tijd snel zeg! Dat je alweer bijna terug komt. Spreek je nu vloeiend Frans? Je kunt ons alles wijsmaken, wij kunnen het toch niet volgen. Heel veel plezier de laatste weekjes, geniet ervan want voor je het weet ben je weer in Nederland.

  • 21 April 2012 - 21:25

    Elke:

    Ik ga je missen!!

  • 23 April 2012 - 15:19

    Marjolein:

    Haa die Kieke,

    Leuke Flashmob.. heb er alleen niet tussen kunnen vinden!;) Fijn dat je het toch nog zoo leuk hebt gehad, en nog genoeg hebt beleefd. Ik heb laatst moeite moeten doen om André van Duijn te kunnen zien, en jij loopt em gewoon tegen et lijf...Super Leuk!!
    Heel veel plezier en succes nog de laatste 2 weekjes.. Stiekem kijk ik wel weer uit naar je thuis komst.. en dan spring ik snel in de auto om bij te kletsen;) Liefs uit het veenendaalse.. x Marjolein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelieke

Actief sinds 25 Jan. 2010
Verslag gelezen: 1715
Totaal aantal bezoekers 65504

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 08 Januari 2015

Stage in Walt Disney World

05 December 2011 - 06 Mei 2012

Stage in Disney

23 April 2010 - 05 September 2010

Stage Le Pommier!

Landen bezocht: