Nog 3 weken! - Reisverslag uit Vught, Nederland van Annelieke Graaf - WaarBenJij.nu Nog 3 weken! - Reisverslag uit Vught, Nederland van Annelieke Graaf - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken!

Door: Annelieke

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

14 November 2011 | Nederland, Vught

Hallo allemaal!

Over 3 weken is het weer zover. Ik ga weer op stage naar het buitenland. Ook dit keer is het weer Frankrijk geworden. En ook dit keer is het 5 maanden. Ik ben al druk bezig met de voorbereidingen. Er worden heel veel vragen gesteld en ik zal ze allemaal proberen te antwoorden.

- Wanneer ga je precies weg? - Maandag 5 december.
- Vier je nog wel Sinterklaas dit jaar? - Ja, we vieren het alleen een dagje eerder.
- Ga je weer met de trein? - Ja ook dit keer ga ik met de TGV. Alleen niet vanuit Brussel zoals de vorige keer maar vanuit Roosendaal. In Brussel moet ik wel overstappen naar Brussel-midi en vanuit daar gaat hij rechtstreeks naar Disney.
- Ga je weer samen met Anne? - Nee helaas dit keer niet. Anne heeft een andere leuke stage gevonden. En ik ga helemaal alleen.
- Heb je al een adres voor de post? - Nee dit kan ik pas doorgeven wanneer ik daar zit. Er zijn namelijk 3 verschillende appartementencomplexen voor personeel van Disney. Zodra ik dit weet dan zet ik het weer op de site. Want alle post is van harte welkom!!!
- Hou je het zelfde franse nummer? - Nee het nummer zou na een jaar verlopen en dus zal ik straks een nieuwe franse simkaart aanschaffen. Dus voor diegene die mijn franse nummer nog hebben, deze mag verwijderd worden.
- Hoef je nu niet meer naar school? - Dat klopt! Vorige week maandag heb ik examen gehad en krijg hiervan in december pas de uitslag. Je moet met je stage beginnen tussen nu en half januari. Dus ik ben nog 3 weken vrij.
- Wat zullen je werkzaamheden gaan worden? - Ik heb nog geen idee hiervan. Mijn frans moest getest worden en is gebeurd via een telefoongesprek. Het was voldoende om aangenomen te worden en waar ik geplaatst ga worden is nog een grote verrassing!
- Kan je korting regelen? - Ik heb geen idee. Zoals ik opgevangen heb kan dit wel, maar beloven doe ik niks. :)
- Werk je weer 6 dagen in een week? - Nee, ik ga maar 5 dagen in de week werken van ongeveer 8 uur per dag.
- Heb je er weer zoveel zin in? - Minder dan vorig jaar omdat we nu toch de winter in gaan. Ik ga alleen en nu is het echt naar Frankrijk en zal ook de taal echt moeten gaan spreken. Dus minder zin omdat het spannender is dan de vorige keer. Ik wist van te voren toen veel meer over van alles en nu is veel nog een grote verrassing. Maar ik ga er weer iets leuks van maken!

Ik hoop de meeste vragen beantwoord te hebben. Als er nog meer vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Groetjes,
Annelieke

  • 14 November 2011 - 15:25

    Marcel:

    Ik wist helemaal niet dat je weer weg ging joh. Super vet! Dat Frans spreek je ook binnen 2 weken waarschijnlijk. Hoe lang ga je precies? Super veel plezier iig!

  • 14 November 2011 - 15:30

    Faizah:

    Ik ga je missen Liek :(. Maar heel veel plezier! Wat zal je toch gastgericht worden haha.
    Liefs

  • 14 November 2011 - 15:49

    Marlon :D:

    Heey zussie. :D :) :P
    ik ga je missen hoor. :P :) :D
    jij mij ook he? :D
    5 maanden op stage naar disney. :P
    coole plek man. :D :) :P
    maar met de kerst is het heel erg mooi.
    toch? :P :) :D
    Dag lieve zussie. :D

  • 14 November 2011 - 16:00

    Eline :

    Veel plezieer meis!
    xxx

  • 14 November 2011 - 16:42

    LILIAN:

    veeeel plezieeeeeeeeeeeeeeer

  • 14 November 2011 - 17:07

    Opa:

    leuk dat je ons inzicht geeft d.m.v. dit reisverslag. gelukkig heb je nog drie weken en kun je nog héééélll veel franse woordjes leren. succes ermee en we spreken elkaar nog
    liefs opa

  • 14 November 2011 - 17:54

    Amy:

    heey meis,
    super leuk!!
    jij hebt lekker nog 3 weken vrij, joyce en ik beginnen maandag al. echt snel!

    wel echt super cool dat je naar disney gaat, als ik zelf geen stage hoefde te lopen was ik zeker een keer langs gekomen.
    echt heeeeeeeel veeel plezier alvast!

    kus xxx

  • 14 November 2011 - 20:55

    Myrthe:

    je hebt het wel voor elkaar he:0. succes in disney.

  • 15 November 2011 - 09:35

    Preus&co:

    heb ik iets gemist....? nee, vermoedelijk niet goed geluisterd! Maak er een "Dreamtime" van...moet lukken in een "Dreamworld" toch!?
    We houden je in de gaten :-)
    lieve veenendaalse groet van ons alle vier....enne: fijn dat je ons met dit medium weer laat meegenieten!

  • 02 December 2011 - 21:39

    Karin Hegeraat:

    Hoi Annelieke,

    Heel veel plezier daar in het sprookjesland!
    Je zult er vast en zeker weer ervaring opdoen.

    Ik ga je reisverslagen volgen, hartstikke leuk.

    Groetjes en wellicht tot ziens,

    Maikel Karin Cas Max Dim en Sterre uit Schaijk

  • 05 December 2011 - 21:31

    Jolanda:

    Hee Annelieke,

    We wensen je een supertijd, alweer in Frankrijk toe. Je gaat het daar vast goed maken. Goede reis, en geniet van la douce france.
    JacquesJolandaLaurens

  • 06 December 2011 - 18:21

    Marjolein V.:

    Hee meiss,

    Hoe is het daar? Goede reis gehad?
    Veel succes en nog meer plezier!

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelieke

Actief sinds 25 Jan. 2010
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 65509

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 08 Januari 2015

Stage in Walt Disney World

05 December 2011 - 06 Mei 2012

Stage in Disney

23 April 2010 - 05 September 2010

Stage Le Pommier!

Landen bezocht: